3080321308 |
Dash&Dots. Un món per descobrir... |
2015-2016 |
Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
18/2/2016 - 7/4/2016 (10 hores) de 16:45h a 19:15h |
|
ESC Mare de Déu de Montserrat |
|
c. República Argentina, 36 (Olesa de Montserrat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Dash & Dot són dos robots educatius que impulsen l'aprenentatge de l'alumnat de 5 a 14 anys. Han estat disenyats per a potenciar les competències i les habilitats necessàries per al segle XXI, com ara la resolució creativa de problemes, el pensament computacional, la capacitat organitzativa o la presa de decisions.
|
| |
Objectius |
- Conèixer el funcionament bàsic dels Dash&dots
- Ser capaç de fer funcionar els Dash&Dots amb les seves corresponents aplicacions
- Portar a terme activitats interdisciplinars en el camp de la robótica
|
| |
Continguts |
- Com funcionen els dash&dots
- Introducció a l'aplicació Blockly, Xylo i Path
- Experimentació a l'aula
|
| |
Formador/a |
Daniel de Riba/ Cristina Juanpera
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
|
| |