Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080321308   Dash&Dots. Un món per descobrir...
2015-2016   Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   18/2/2016 - 7/4/2016 (10 hores) de 16:45h a 19:15h
   ESC Mare de Déu de Montserrat
   c. República Argentina, 36 (Olesa de Montserrat) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   10/09/2015 - 27/09/2015
  
Descripció i   Metodologia:   Dash & Dot són dos robots educatius que impulsen l'aprenentatge de l'alumnat de 5 a 14 anys. Han estat disenyats per a potenciar les competències i les habilitats necessàries per al segle XXI, com ara la resolució creativa de problemes, el pensament computacional, la capacitat organitzativa o la presa de decisions.
  
Objectius   - Conèixer el funcionament bàsic dels Dash&dots
- Ser capaç de fer funcionar els Dash&Dots amb les seves corresponents aplicacions
- Portar a terme activitats interdisciplinars en el camp de la robótica
  
Continguts   - Com funcionen els dash&dots
- Introducció a l'aplicació Blockly, Xylo i Path
- Experimentació a l'aula
  
Formador/a   Daniel de Riba/ Cristina Juanpera
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   -   -   -   - 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent